REKLAMACIJA ALI VRAČILO BLAGA

  • Home
  • /
  • REKLAMACIJA ALI VRAČILO BLAGA

REKLAMACIJA ALI VRAČILO BLAGA

REKLAMACIJE V PRIMERU NAŠE NAPAKE

V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov, nas morate o tem obvestiti v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni prodajni embalaži ter v stanju, kakršnem ste izdelek prejeli. Priložite izpolnjen reklamacijski obrazec, ki ga na zahtevo pošljemo po elektronski pošti, s kratkim opisom, kaj je razlog za vračilo. Znesek v vrednosti vrnjenega izdelka, brez stroškov dostave vam bomo vrnili, priznali kot dobropis ali pa izdobavili nove izdelke.

 

 

VRAČILO IZDELKA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko v 14 dneh od prevzema blaga odstopite od pogodbe, ne da bi za to bilo potrebno navesti razlog.

KUPEC d.o.o. Gorica 30a 3263 Gorica pri Slivnici ne krije stroškov vračila blaga. Stroške krije kupec. Izdelek se lahko vrne podjetju KUPEC d.o.o. Gorica 30a 3263 Gorica pri Slivniciv 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe/ponudbe o nakupu.

Blago mora biti izdobavljeno v na sedež podejtja nepoškodovano ter v nespremenjeni količini, razen v primeru, da je blago uničeno ali pokvarjeno brez krivde kupca. Prav tako mora ostati nepoškodovana in nespremenjena originalna embalaža izdelka.

 

REKLAMACIJA IZDELKA

Če je reklamacija upravičena, imate pravico izbrati drugi izdelek iz ponudbe, zahtevati dobropis ali zahtevati vračilo kupnine.

Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare izdelka ni mogoče rešiti nemudoma, podjetje sestavi reklamacijski zapisnik ter pošlje blago na analizo, katera potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacije. Stroške analize krijemo le, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru stroške poravnate sami.

Vsak vrnjeni izdelek je kupec dolžan poslati po pošti na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete.

Naslov za vračilo izdelka: KUPEC d.o.o. Gorica 30a 3263 Gorica pri Slivnici